Refunderings- og Returpolitik

Du kan returnere eller bytte din varer i 30 dage (gælder ikke udsalgsvarer).

Ved returnering eller ombytning, skal din vare være ubrugt og i samme stand, som du modtog den. Den skal også være i den originale emballage.

For at kunne gennemføre din returnering skal vi bruge en kvittering eller et købsbevis.
Du afholder selv evt. forsendelsesudgifter for returneringen. Du er velkommen til at komme og aflevere dem i Loungen, efter aftale med os.

Ikke-refunderbare varer

      • Enhver vare, der ikke er i sin oprindelige stand, er beskadiget eller mangler dele af årsager, der ikke skyldes fejl fra vores side.

        • Enhver vare, der returneres mere end 30 dage efter levering.

        • Gavekort

      Tilbagebetaling
      Når vi har modtaget din returpakke, sender vi dig en mail med bekræftelse for modtagelsen.

      Ved refundering vil beløbet automatisk blive overført til dit kreditkort eller den oprindelige betalingsmetode inden for et vist antal dage.

      Forsinkede eller manglende refusioner
      Hvis du ikke har modtaget en refusion, bedes du først tjekke din bankkonto.

      Kontakt derefter dit kreditkortselskab, da det kan tage noget tid, før din refusion officielt er bogført.

      Kontakt derefter din bank. Der er ofte en vis behandlingstid, før en refusion bogføres.

      Hvis du har fulgt ovenstående procedure, og du stadig ikke har modtaget din refusion, bedes du kontakte os på shop@kinbakulounge.dk

      Udsalgsvarer
      Udsalgsvarer refunderes / byttes ikke.

      Ombytning
      Hvis du ønsker at bytte en vare, bedes du sende os en mail via shop@kinbakulounge.dk og sende din vare retur til:

      Kinbaku Lounge
      att. Jan & Tanja Scot
      Else Alfelts Vej 34A, st – 4
      2300 København S.

      Returnering af varer
      For at returnere din vare skal du sende din vare til:

      Kinbaku Lounge
      att. Jan & Tanja Scot
      Else Alfelts Vej 34A, st – 4
      2300 København S.

      Forsendelsesomkostninger refunderes ikke, medmindre at det skyldes fejl fra vores side.

      Beskadigede varer
      Vi gennemgår enhver vare før afsendelse.
      I tilfælde af, at du alligevel modtager en beskadiget varer, bedes du kontakte os med det samme ved modtagelsen.  

      Har du brug for hjælp?
      Kontakt os på shop@kinbakulounge.dk, hvis du har spørgsmål om refundering, ombytning eller returnering.